Clan MeMo
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clan MeMo

A League of Legends forum for our clan: MeMo.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 HIER aanmelden!

Ga naar beneden 
+67
killersquid
vxoe
Feeder
weroki
Zero
MJOwned
typhjah
Kekmeister
tau1
gamogil
zerker
Hirougi
Tweeka
maydie
Rouffious
Twaalf
nielzzz1993
Naaktebeer
BoOgyB34r
Filiberke
ANVIXIOUZ
NoobAllert
poespoes
Easyfrankey
osung
AddictionXsX
ILoveXTC
Omninr1
woeterman_94
Encryption
Icaron
Deosmus
elamre
MeneerBeerT
TerminalNL
BosKameel
SnodeSnoderik
xtreme salt
Elthia
Cruz
audiolife
zowaare
Dervix
virax
chillz991
Pointclickkill
matsy
breezah
Kapitein
Tomat
Chyrill
oneirine
Burlov
Misterho
Joetjah
Strife7
mangow
Symastic
Trickry
Electro
WolfX
Eventuintje
Azande
Occurred
daklha
Lionell Messi
McTuro
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
tau1




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 18-03-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimevr maa 18, 2011 9:46 pm

Hello

Mijn ingame nick is tau1.
Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar mensen die graag eens arranged gaan.
Ik woon samen met mijn vriendin en de pc staat vrij dicht bij de TV dus ik kan niet zomaar teamspeaken want dat is wel storend Smile Ook ben ik van plan om eerst Normal te blijven spelen tot mijn Wins boven de 500 uitkomen voor ik aan ranked begin (kwestie van niet in te lage elo te vallen)
(zit nu aan lvl 30, 245 wins).

Ik zit default op 9liveschannel in LoL.

Wat ik kan spelen:
- katarina / akali / yi / irelia / ashe / rammus / eve / rat

De laatste twee moet ik wel nog wat oefenen (vooral jungle eve is echt niet gemakkelijk)

Dus eigenlijk is het de bedoeling om eens tussen de gewone games arranged te gaan (normal in mijn geval), vrijblijvend. Maar ben solo Q eigenlijk gewoon een beetje beu (zoals bij iedereen de frustraties zijn -> leavers, trashtalkers, afkers, ...)


Laatst aangepast door tau1 op vr maa 18, 2011 9:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kekmeister

Kekmeister


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 18-03-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimevr maa 18, 2011 9:55 pm

Greetings

Kekmeister is mijn ingame name
ik speel voornamelijk een jungling olaf of een ad carry die gebaseerd op de teamsetup is
kan ook best wel tanken als het nodig of een ap champ nemen.
Ben het zat met afkers of blind lock-ins te spelen besloot ik een clan te joinen en deze vond ik geschikt
voor mijn gamestyle.
Mijn skype name : bombsof
Terug naar boven Ga naar beneden
Dephilia
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimezo maa 20, 2011 5:24 pm

Dephilia meld zich aan.
IGN ook Dephilia.
Heb net een game met Oneirine en Krepo gespeeld, Oneirine linkte me deze site.
Terug naar boven Ga naar beneden
lolylol3
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimewo maa 23, 2011 9:21 pm

ik wil wel eens meedoen
test me

add : lolylol3
Terug naar boven Ga naar beneden
atrix
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimewo maa 23, 2011 9:25 pm

men ign is atrixlolypop
ik speel al goeie 4 maand LoL samen met men vriend
ik word al vrij goed dus ik wil eens met goeie meespele
add me plz dan kunne we eens samen spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
typhjah

typhjah


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 21-03-11
Woonplaats : Den Haag

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimevr maa 25, 2011 12:12 pm

Typhjah meld zich aan ! en is er klaar voor Razz


McTuro ik heb je al in friends Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimeza maa 26, 2011 6:06 pm

dennis0011 wilt meedoen :')

ik zoek een team voor ranked te spelen, zowel duo queue als full premade 3v3 en 5v5.

thanksssssssssss
Terug naar boven Ga naar beneden
MJOwned




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 26-03-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimeza maa 26, 2011 7:26 pm

IGN: RPC MJ

Om te beginnen, ik ben geen lv 30 omdat ik te veel smurfs (4 lv 20+- accounts en nog meer kleintjes) aan heb gemaakt (anders was ik het al) en ik speel het spel iets minder dan een jaar nu (volgens mij). Op het moment zoek ik mensen om te levelen naar de level 30 want ik heb haat aan solo queue.

Ik beschik over skype, mjgamer (nick:)MJOwned.
Daarnaast neem ik aan dat er nog een test moet plaatsvinden ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rouffious
Knight (admin)
Knight (admin)



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 15-02-11
Leeftijd : 37

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimeza maa 26, 2011 7:54 pm

De clan staat open voor de meeste mensen dus daar moet je niet voor getest worden. Als je echt in een van onze teams wilt spelen moet je idd getest worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-03-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimezo maa 27, 2011 12:24 am


ZeroRep hier

ehh kom me aanmelden ik heb je nog niet in mijn vrienden staan

Info:
Speelt:kat/pop/shen/malp/shaco/enz
lvl:18 (zat op de USA server(30 met iets van 600 games gespeeld) wil nu graag aan toernooien meedoen enzo)
leeftijd ook 18 heb vent ts skype je kent et met mic natuurlijk
Tijd : redelijk veel
playstyle: vaak Passive offensive tenzij ik tank speel dan is het net zoals passen geven bij voetbal



ben wel geactiveerd op forum nog niemand ge add zie wel wat er gebeurd

MVG

Zero
Terug naar boven Ga naar beneden
Matsu
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimezo maa 27, 2011 5:41 am

Hoi!

Mijn gegevens op een rijtje:

Matsumordo (IGN)
Lvl 30
+400 wins
Speel gemiddeld 4-5 spellekes per avond
Gemiddeld 5 op 7 dagen
Speel vooral AD champions (Ashe, Jarvan, Caitlyn,..)
Heb McTuro reeds geadd ingame
Terug naar boven Ga naar beneden
weroki




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 27-03-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimezo maa 27, 2011 7:16 pm

weroki2 meld zich aan.

speel op het moment met jarvan en amumu, maar kan ook nidaly evelin en le blanc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zworgy
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimewo maa 30, 2011 12:44 pm

Hello, my name is Zworgy (In-game that is)

I'm looking for a community of people to play with because it makes the game more enjoyable for me.
You can add me in-game and we can play some games if you like.
Im currently 16 years old and go to school and work aswell so I'll be available from roughly 16:00 - 23:00 except for the saturdays and tuesdays.
I play a variety of characters and currently dont really have a ''Main''.
I can play atleast 2 characters for each role but I have found myself jungling alot lately considering none else wants to play that role.
I live in The Netherlands and speak fluent english and dutch.
I am currently playing alot of normal games because it allows me to play with my friends.
I have only played up to 15 ranked games but up to 900+ normals.
For communication programs I use skype alot but I also have Ventrilo installed, I do however, at this moment not own a mic because mine broke down and I havent gotten the time yet to purchase a new one.

I used to be a competative player in WoW doing PvE, being in the #31 guild in Europe (Minions of Mithril at the time)
I quit however when Cataclysm got released.
I understand I am not that good at League of Legends yet but I am willing to learn and grow which is something I can hopefully achieve through this community.

Thanks for reading.

Regards, Zworgy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feeder




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 27-03-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimewo maa 30, 2011 1:01 pm

Heyy mijn in game naam is FEBOfood, ik ben 15 jaar oud en heb meestal tijd tussen 5 en 8 uur smiddags.
ben nu lvl 13 maar dit is mijn 2e acc, zat eerst in de us server maar had veel lagg.
speel vooral javan, nidalee en evelin.
heb ook skype, zoek op weroki7. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
vxoe




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 31-03-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Application Vxoe   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimedo maa 31, 2011 8:16 pm

Greetings Smile

Hierbij wou ik me even voorstellen. Mijn echte naam is Michael, ben 26 jaar. Speel Lol sinds begin.
Ik zoek een 5v5 ranked team eventueel B-team die actief zijn na 18u en in het weekend.
Die willen meedoen aan Lan-toernooien en qualifiers.
Mijn ervaring in lol: LOL 5on5 EMS qualifier in de finale tegen MeMo A-team, verloren Sad (Fragcats)
Ben ervaren in het spel, Zou graag deftige mensen met skill vinden om serieus team in elkaar te krijgen die altijd samen proberen te spelen. In team speel ik liefst AP carry, of als het echt moet AD carry.
Kan eventueel aanpassen aan het team vind ik geen probleem Smile

Momenteel hou ik mij wat bezig om een vriend te levelen en wat fun.
Heb Skype, Ventrilo, Teamspeak, Mumble etc ....
Message me in game Smile
Vxoe
Terug naar boven Ga naar beneden
killersquid

killersquid


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-03-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : limburg/belgië

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: brogthar reporting for duty (allez uiteindelijk toch)   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimevr apr 01, 2011 6:16 pm

mijn ingame is brogthar,

ik ben redlijke nieuwe speler, ben nog maar lvl 14 en kan dus nog niet ranked, maar dacht al een team/clan te zoeken om mee te trainen en samen iets leren is altijd makkelijker als alleen.

op het moment speel ik vooral met fiddlesticks en ik vind mezelf redelijk goed, hoewel ik natuurlijk alleen random speel of met RL vrienden van ongeveer zelfde niveau dus krijgen wss wel nubs tegen.

Ik heb skype en teamspeak 2 maar kan alles downe wat nodig blijkt te zijn :p

heb atm meer lossses dan wins omdat te veel mense AFK gaan naar mijn goesting (nog een reden om team te zoeken) kans is groot dat ik ook heel actief ben op de forums dus als iemand (hoe onwaarschijnlijk ook) vrage nheeft over fidlesticks, zend me maar een PM
Terug naar boven Ga naar beneden
FuzzySheep




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 03-04-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimema apr 04, 2011 12:07 pm

Hey mijn game name is FuzzySheep

Mijn echte naam is Dominic, maar iedereen noemt me Dom. Ik ben 23 jaar oud en speel LoL al best lang.
Vroeger speelde ik Dota maar ik kon Warcraft 3 niet op mijn vista computer krijgen dus was he afgelopen.

Toen kreeg ik een beta key voor Heroes of Newerth, en had ik HoN kapot gespeeld. Veel mensen daar ontmoet en op een gegeven moment ging iedereen van HoN naar LoL en toen ging ik ook maar mee.

Ik ben level 30 heb veel heroes en redelijk veel runes. Normaal speel ik tanks omdat niemad dat doet. Ik vind het wel leuk om tanks te spelen maar dan moet ik wel een normale team hebben. Ik vind het leuk om alles te spelen en het maakt me echt niet uit.

Ik zit nu op de 1283 ELO, ik was eerst op de 1409 maar sinds dien is het alleen maar berg afwaards gegaan. Ik haat ranked te spelen omdat ik nu zo'n slechte ELO heb dat ik alleen maar met sukkels speel die denken dat ze pro zijn maar verlaten een game met 0-8 of zo.

Ik heb skype maar gebruik ik liever niet, ik gebruik meetal ts3 of mumble. Ik speel het liefsts 5v5. Ik hoop dat ik veel met jullie kan lachen, maar ook LoL een beetje serieus kan spelen. Ik wil veel leren, want ik heb vast me zelf rare dingen aan geleerd.

Thanks, Sheepy

Terug naar boven Ga naar beneden
Mariioo
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelden   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimema apr 18, 2011 9:10 pm

hallo..

ign: Mariioo

hej ben mario. 20 jaar uit nijmegen. speel deze spel sinds het is uitgekomen als sezoen 1. bezit 70 champions. normal 715 gewonen meer dan 2000 games gepseeld. normal elo 1200. met meer dan 200 games gespeeld.

voeg me toe and we kunnen wat samen spelen. ik bezit mijn eigen VT2 TS3 server. daarbij heb ik mumble skype ts2 vt3 irc xfire


Groeten

Mariioo.
Terug naar boven Ga naar beneden
UnrealUndead




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-04-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimewo apr 20, 2011 3:14 pm

Hey,
Ik wil de clan joinen. Mijn ingame naam is UnrealUndead. Ik ben lvl 30 met +-290wins. Kep al 2 rankeds gedaan en allebij gewonnen. Mijn mains zijn Swain en warwick.
Skype name: petar5rov_12
Ik ben meestal online tussen 4 en 6 uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purekrik
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelding   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimevr apr 22, 2011 5:58 pm

Hallo allen,

PureKrikke (ik dus ^^) zou graag jullie clan joinen. Ik schat me zelf zeer hoog in, en denk dat ik een goede speler ben. Ik heb nog niet veel ranked gespeeld, en daar zit ik vaak in slechte teams (rond 1400 elo momneteel Sad Voor normal games heb ik 500+ wins. Ik heb runes voor caster, tank en junlgers.

PureKrikke

O ja ik heb mic, vent, ts en skype ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamantje




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-04-11

HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimedi mei 10, 2011 10:00 pm

Hallo,

Ik ben Diamantje (ingame naam)
21 jaar, speel savonds wel een aantal potjes lol maar heb binnen kort examens dus zal nu ff minderen worden :'(

Lvl 30 579 wins
kzou zeggen check gwn profile

4 rune pages: caster ap flat, ad carry(arm pen + mana/lvl) , caster 2, caster 3


Mijn main is Vladimir, ashe, mord, malz
Andere heros dak regelmatig speel: mf, cait, ez, ryze, veigar , kennen, brand, morgana

De laatste tijd krijg ik alleen maar kut potjes, kweet niet wat er mis is met die match making maar trekt op de zak. Ben het beu om solo te spelen en met mensen te zitte die geen teamplay hebben. Ben op zoek naar een leuke groep waar men toch aan teamplay doet.

Heb al in 2 teams gezeten om ranked(5vs5/ heb 3vs3 ook gedaan ma is niet men ding)

(BTW McTuro heeft me geadd maar ik zie hem noooit online...)
Terug naar boven Ga naar beneden
DonRober
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimevr mei 27, 2011 11:51 pm

Add me
DonRoberto90
uit Brugge
Terug naar boven Ga naar beneden
Topmopfl
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimema mei 30, 2011 4:45 pm

IGN: Topmopflop

Naam: sander
Leeftijd: 23
Elo: op moment 1.7k

Waar ben ik goed in?
Eigenlijk kan ik van alles spelen, maar het beste ben ik met typetjes zoals WW, Shaco, Vayne, Malzahar, Shen, Soraka, Zilean
Terug naar boven Ga naar beneden
barbaard
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 25, 2011 7:59 pm

ign: barbaard

leeftijd: 26
elo normaal, niet meer wins dan losses op ranked maar dat speel ik al een tijdje niet meer
speel nu vooral solo normal en ik denk dat mijn win ratio de laatste tijd toch wel hoger lig dan loss ratio
speel vooral jungler/offtank en praktisch nooit casters

wil graag een clan voor gecoordineerd te kunne spelen en zo ook ganks op te zetten vanuit de jungle wat soms zwaar fout loopt in solo queu zonder skype :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinkabla
Gast




HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Meld zich   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitimeza jul 30, 2011 5:02 pm

Jinkablab Meld zich aan!

Champs : Sona, Warwick, Soraka, Teemo, ...
Ik speel redelijk veel champs dus ik kijk meestal wat het team nog nodig heeft.

Verder ben ik het beu solo ranked te spelen aangezien ik altijd in het rotste team beland dat men in dit spel kan verkrijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





HIER aanmelden! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HIER aanmelden!   HIER aanmelden! - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HIER aanmelden!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan MeMo :: Public Area :: Apply for MeMo-
Ga naar: