Onderwerp: Re: HIER aanmelden! zo feb 20, 2011 8:01 pm
poespoes meldt zich aan. Speel vaak met EasyFrankey en NoobAllert.
NoobAllert Civilian
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 20-02-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! zo feb 20, 2011 8:02 pm
NoobAllert meld zich aan samen met buddys EasyFrankey en PoesPoes.
ANVIXIOUZ Civilian
Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 22-02-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! di feb 22, 2011 3:06 pm
ANVIXIOUZ meld zich aan
Filiberke Knight
Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 22-02-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! di feb 22, 2011 9:24 pm
Filiberke reporting for duty.
'k Veronderstel da ge u hier ook wa moogt voorstellen, so there we go. IRL naam: Elias Geslacht: MAN Leeftijd: 20 Afkomst: West-Vlaanderen Studies: Informatica aan de Hogent Gaming verspreid ik zowat over 3 games atm: LoL, StarCraft II en Mass Effect II.
Alvast nice om weer eens in een clan te zitten. :p
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! wo feb 23, 2011 11:00 pm
BoOgyB34r requesting permission to come aboard...
Naaktebeer Civilian
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 23-02-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! wo feb 23, 2011 11:43 pm
Naaktebeer, ofwat?
nielzzz1993
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 25-02-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! vr feb 25, 2011 12:16 am
nielzzz(1993) meld zich
Lionell Messi Lord
Aantal berichten : 35 Registratiedatum : 24-01-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! vr feb 25, 2011 12:18 am
nielzzz1993 schreef:
nielzzz(1993) meld zich
niels wil je wel even je summoner name ook vermelden? thx
Twaalf Civilian
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 24-02-11
Onderwerp: Twaalf meld zich aan vr feb 25, 2011 12:20 am
Hierbij mijn apply om te joinen, level 28 atm, mainly tank
Concentr Gast
Onderwerp: Concentra meld zich! zo feb 27, 2011 1:10 am
Concentra meld zich! De broer van Twaalf, ik ben bijna lvl 28. Het liefst speel ik Irelia (melee AD).
FMG Gast
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! wo maa 02, 2011 2:34 am
hallo mensen ik wou dus mijzelf aanmelden voor MeMo ik heb hiervoor Warcraft 3 ladder, starcraft 1 ladder en DotA (wc3) gespeeld in dota speelde ik op hoog niveau, tournamenten etc (niks groots) mocht de naam wat zeggen: het was met OldMen ik hoor het wel Ingame LoL naam: FeedMyGreed
Rouffious Knight (admin)
Aantal berichten : 68 Registratiedatum : 15-02-11 Leeftijd : 38
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! wo maa 02, 2011 4:25 am
Hey welkom in de clan, je kan nu ook naar de member area gaan, daar vind je vanalles over de clan, de leden, de tournaments, builds, guides en een speciaal train camp. Veel plezier bij ons en in het spel!
Rouffious Knight (admin)
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! zo maa 06, 2011 2:07 am
Zou de speler Maydie zich even kunnen voorstellen hier zo kunnen we beslissen of deze kan worden toegelaten in de clan. Bedankt!
maydie
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 06-03-11 Leeftijd : 37
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! zo maa 06, 2011 1:11 pm
Hello,
I'm looking for a serious team to play ranked/esl. My summoner name is "maydie", feel free to contact me ingame to play a try-out game or something. I'm looking for a 5v5 team in the mid/high skilled range, dont get me wrong but I dont need a duo queue mate or something like that.
So if you are in a position to recruit me for a serious 5v5 team feel free to add me as a friend and we'll see from there.
About me;
23 Y.O. Located in the Netherlands. I can speak Dutch, English, German and Swedish (bit rusty tho) Current rating solo: 1512 Highest ESL score: 3th place in 5v5 EU ladder with team "IRR" active in 90% of the games played back then. I can play various characters in all roles (tank/physical/caster/support) and I own most of the champions ingame atm. Started playing LoL in November 2009, so I've seen it all happen so far ^^
I have skype, vent, TS, mumble anything you like, I also have a 120mbit internet line so I can host something if needed.
Im available to play daily from 8 till late.
Greetings
Tweeka
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 06-03-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! zo maa 06, 2011 1:17 pm
hey mensen,
Mijn ingame naam: Xuwa ik heb meerdere account's vandaar dat de wins niet enorm hoog zijn ik heb veel ervaring en we zullen zien of dat genoeg is. mic heb ik normaal gesproken wel maar om een vaage reden is die kapot dus atm. heb ik die niet maar ik zal snel een nieuwe kopen ik hoor het wel.
Skiphan Gast
Onderwerp: Aanmelding zo maa 06, 2011 8:33 pm
Skiphan, hier om zich aan te melden
Hirougi
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 06-03-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! zo maa 06, 2011 8:47 pm
hallo iedereen,
Hirougi meld zich aan
voornamelijk Taric speler
mvg Drakian Hirougi :p
zerker
Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 07-03-11
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! ma maa 07, 2011 4:37 pm
Hallo,
Ben Belg. Ik heb lol een aantal maanden geleden beginnen spelen. Ik ben er een paar maanden mee gestopt en ben sinds deze week m'n skills weer aan het bijschaven. Ik ben lvl 30, en heb meer dan 200 matches gewonnen. M'n solo ranked game rating was 1287, maar dat is ondertussen dramatisch gedaald tot rond de 1000 , maar dit is terug wat aan het stijgen. Ik speel voornamelijk tanky dps waarmee ik vaak jungle, maar ik heb nog een aantal champions waarmee ik kan spelen om het team te balancen. Ik hoop dat ik nog veel fun beleef aan deze clan en dat we veel games mogen winnen.
ING: Zerker Blast
Faxityy Gast
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! zo maa 13, 2011 11:27 pm
Hellow
Ik ben Manu, ingame nick Faxity. Ben 19 jaar oud en van België Limburg. Speel ondertussen al half jaartje ofzo LoL, speel vooral irelia, malphite, kassadin, taric, zilean, vladimir. Laatste tijd heb ik me nog niet echt bezig gehouden met ranked games, heb toen ik pas met dit spel begon en 30 werd direct een paar ranked games gespeeld, en daarmee me rating naar onder getrokken sinds ik nog niet veel kende, zit atm 1150. Ben ook wel heel vaak naar de LoL streams op clg/solomid/hcgamers aan het kijken, dus ik snap het spelletje wel goed genoeg. :p
Elke dag weer solo Q en bij teams komen waar mensen van het begin afk gaan wordt op den duur erg vervelend, dus heb even zin om weer in clan te gaan spelen. Heb voor LoL een jaartje Aion gespeeld en daarvoor ong 7 jaar counter-strike 1.6 ofzo. Heb dus obviously een mic en vt/ts/mumble.
McTuro heb ik ooit al eens toegevoegd bij me friends in LoL toen ik post op LoL.eu forum zag, alleen volgens mij nog nooit echt gezegt waarom ik hem had toegevoegd.
Heb hier even naam Faxityy gebruikt, Faxity al in gebruik, heb zonet voor deze post al account aangemaakt, dacht dat dat eerst moest. ^^
groetjeeus
Rouffious Knight (admin)
Onderwerp: Re: HIER aanmelden! do maa 17, 2011 10:51 pm
Kan iedereen zich hier aanmelden of ons even aanspreken ingame in de channel MeMo? Dan kunnen we aanvragen makkelijk evalueren, dit is beter dan gewoon een account aan te maken.
Thanks!
gamogil
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 18-03-11
Onderwerp: halloo vr maa 18, 2011 6:21 pm
hey ik ben glenn , ingame naam is gamogil. ik ben pas begonnen met LoL mijn level is dus ook nog maar 7. ik ben nog maar beginner , dit zal wel snel veranderen want zit er nogal veel op ^^ ik woon in belgie , limburg en ik ben 16 jaar (over 2weken 17)